מידע כללי

חידוש מנויים: 

חידוש המנויים מתחילה במאי 2023 ותסתיים בספטמבר 2023, מנוי שלא חידש עד אז מקומותיו צפויים להילקח לו.

בעת חידוש המנויים יש לתת את המופעי בחירה מהסדרות המקבילות (תיאטרון, זמר, מחול). אנא הקדימו למסור את בחירתכם על מנת להבטיח מקומות

הנחות והטבות:

הנחות במחיר המנוי לתושבי המועצה, למנויים ממשיכים, לאזרחים וותיקים, לנכים, סטודנטים, תלמידים וקבוצות. מידע מלא ניתן לקבל במשרדי ההיכל. 

בעלי מנוי נהנים ממחירי הנחה גם במופעים של מפיקים פרטיים.

חניה:

לנוחיותכם מגרש חנייה מורחב ללא תשלום.

 

מערכת שמע:

בהיכל מערכת שמע לכבדי שמיעה.

את האוזניות ניתן לקבל בכניסה לאולם כנגד תעודה מזהה. 

 

 

עדכונים:

עדכונים ימסרו למעוניינים באמצעות  .Newsletter

ניתן להירשם לשירות במשרד או באמצעות אתר האינטרנט שלנו:  www.htc.org.il

חפשו אותנו בפייסבוק "היכל תרבות חוף כרמל" ותדעו הכל לפני כולם.

ניתן ליצור איתנו קשר גם בWhatsapp  052-4026798 

 

היעדרות ממופע:

  • ניתן למנוי להמיר מופע במופע אחר בהודעה מראש של עד 48 שעות.

  • הנהלת ההיכל אינה חייבת לפצות מנוי שלא הגיע למופע ולא הודיע על כך.

איחורים:

  • אנא הקפידו להגיע חצי שעה לפני תחילת המופע.

  • מקומות הישיבה שמורים לכם עד תחילת המופע, המאחרים יופנו לשורות אחרונות וישבו על בסיס מקום פנוי.

 

מופעי ילדים:

הכניסה למופעי ילדים מגיל 4 ומעלה, אלא אם צוין אחרת*

כל אחד חייב בכרטיס.

לא תותר כניסת תינוקות ועגלות לאולם.

 

הזכות לשינויים שמורה:

מסיבות שאינן תלויות בנו עלולים לחול שינויים של הרגע האחרון בהרכב האמנים

בתוכניות ובמועדי המופעים. אנו שומרים לעצמנו את הזכות לשינויים בהתאם

לאילוצים (ט.ל.ח)

 



 

שירות הלקוחות:

ימים ראשון - חמישי בין השעות 09:00 - 18:00.

וכשעתיים לפני מופע.

טלפון:  04-6640600

דואר אלקטרוני: cs@hcarmel.org.il

פקס: 04-6640610

צוות ההיכל ישמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה ועניין!

 

מערכת למכירת כרטיסים